söndag 31 mars 2013

Fitnessfighten april 13

Jaha, här har det då inte vart aktivt på ett bra tag. Men nu händer det grejer!

Nu har jag lyckats anmäla mig till Fitnessfighten som startar imorgon. Är så sjukt jävla nervös så hälften hade vart nog!
Har ju ingen aning om vad som ska göras, vad jag ska äta, ja ingenting.. Hoppas på att man får ordentligt med information imorgon!
Har i alla fall lyckats hitta mig ett recept på en frukost som jag ska äta. Inte den godaste, men det är nog inte det värsta jag ätit i mina dagar heller.

Nu är jag alldeles för uppspelt och allt vad det heter för att ens skriva något. Men kommer förmodligen att vara rätt aktiv här denna månaden, för att skriva av mig!

natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!