fredag 16 november 2012

Phu!

Usch, har fått mig världens träningspass idag! Missade bussen till mormor så fick gå upp, det var mindre roligt! Har ju sånna där easy tone skor, och det är förmodligen världens längsta branta backar man ska ta sig upp för när man ska hit.

Men nu sitter jag hos mormor & morfar i alla fall :) morfar är och hämtar mormor så jag sitter här alldeles själv och väntar på att dom ska komma tillbaka så jag får kaffe :p

Mötet gick bra för övrigt, får söka både för november och december månad denna månaden så det känns skönt :)

Men nu kom mormor och morfar, så nu har jag inte tid att skriva mer!

Hej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!