fredag 16 november 2012

Fullspäckad dag!

God morgon!! Nu är man på väg till Partille för att gå på möte. Känns förjävla bra, kanske man kan få några pengar denna månaden då ^^ fy fan vad hemsk denna månaden har varit :/ men då uppskattar man det mer sen när man har det bra :D

Efter mötet ska jag hem till mormor och morfar och fika. Ska bli riktigt trevligt :) hon bakade ju igår, så hoppas att man får smaka lite :D hon bakade väl för imorgon när vi ska fira mig och min bror visserligen, men ändå :D min kära bror fyller ju år idag :) grattis till dig stora pojken ;) hela 14 år :o helt sjukt! Vad gammal jag är :( haha! Och jag fyller 22 på söndag, Gud vad det känns konstigt ^^

Efter att jag har vart hos mormor så ska jag träffa mamma och mina syskon :) mamma kommer ända från Eskilstuna för att fira oss, och jag har inte träffat henne sen hon flytta så det ska bli riktigt kul :) Tim och Malin träffade jag ju för ett par veckor sen, men det är alldeles för länge sen det med :/ saknar ju dom! <3


Efter att jag har träffat alla så ska jag och hjärtat på fest hos hans kompis :) ska inte dricka något, men kan ju bli kul ändå :) får absolut inte vara bakis imorgon :p ska ju få tårta :D

Men nu måste jag hålla koll så att det inte kommer några kontrollanter ^^

Ha en bra dag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!