torsdag 15 november 2012

Torsdag

Här har det inte hänt mycket dom senaste dagarna.. Men tycker inte alls om att skriva när det är folk som sitter och stirrar på min skärm när jag skriver, och när det är så mycket folk som det vart dom senaste dagarna så har det inte gått att undvika.. Har inte velat sitta vid datorn över huvud taget! Hade ju kunnat skriva från mobilen, men det är inte lika kul :P

Hade Jennifer här på besök igår med, det var riktigt trevligt :) Hon hade med sig fika som hon hade bakat, riktigt gott var det :D LUSSEBULLAR <3 Sen när hon hade åkt så hände det inte så mycket alls, satt och kolla på tv. Stalkers och Ink Master, I love it!
Är fortfarande hemma för att jag är sjuk, blir nog hemma hela veckan! Vill bli helt frisk innan jag åker tillbaka på min aktivitet, för att slippa vara sjuk i en evighet :) Så att jag kan börja träna igen! :D

Mitt hjärta har lovat mig att han ska betala mina tatueringar ifall jag blir fit, och jag ska ha mina tatueringar :D Så det är bara att köra på ;D Visserligen skulle jag betala hans med om han blir fit, ouch! Han ska ju ha lite mer än mig xD

Idag händer nog inte så mycket tror jag, ska väl söka dom jobben som krävs för att jag ska kunna få pengar denna månaden :P Och fixa lite annat inför mötet imorgon! Nu jävlar :D


Men nu ska jag nog ta och göra annat!

Pokonis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!