tisdag 13 november 2012

Fullt upp

Idag har det verkligen vart fullt upp här hemma! Var hemma sjuk för att jag vill vila upp mig för att slippa vara förkyld i flera veckor igen, så passade på att storstäda här :) Känns riktigt skönt måste jag säga ;) Dock så vart jag ju påmind efter om att det kanske inte var så smart att anstränga sig så när man vill bli frisk ;P Men vafan! Man kan inte tänka på allt :D

Blir nog hemma imorgon också, för att vara på den säkra sidan så att jag faktiskt blir frisk någon gång :)
Vill börja träna igen ju, men det vågar jag inte göra när jag är sjuk :( Men har kommit på ett bra schema för mig själv, som inte innebär att hela min dag försvinner :)

Tänkte att eftersom att jag ändå går till 12 varje dag, så mån-ons-fre så åker jag direkt till gymmet efter och tränar i en timma/solar och sen åker hem :) Tyckte det var riktigt smart faktiskt ;D
Hade tänkt att jag skulle anmäla mig och hjärtat till Göteborgsvarvet för att ha en motivation, men det gick ju inte :/ Det var fullt! Så det sket ju sig lite, men jag får klara av detta ändå :) Det där med beachen brukar ju inte vara så så bra motivation faktiskt :P

Så nu är det bara att se till att bli frisk så att jag kan komma igång med detta också, så faktiskt kanske jag kan vara riktigt jävla het nästa sommar :D Är ju redan det, men lite mera då ;D

Imorgon kanske Jennifer kommer och fikar med mig också, det är ju alldeles lovely :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!