måndag 12 november 2012

Rubrik?

Var på den nya aktiviteten idag, verkar väl inte riktigt lika kul längre men får hoppas på det bästa :) Är bara 3 timmar om dagen, så det får ju gå :D Och tror att jag kan lära mig mycket där ändå, som jag kan ha användning av sen när jag har pluggat färdigt :)
Men det var riktigt pinsamt, för jag fick ett riktigt hostanfall när jag satt där o.O Har knappt hostat någonting alls innan, men just när vi sitter där och lyssnar på vad dom berättar om Drivhuset och projektet så börjar jag hosta som fan.. Och det höll på i säkert 20 minuter! Så satans jobbigt :( Kliade som fan i halsen också :P Får väl hoppas att jag slipper sånt imorgon ;)

Nu sitter jag hemma och kollar på Top Model All Stars, har fått min kära karl att skala potatis så jag slipper också :D
Har till och med hunnit måla naglarna lite :)


För övrigt så tror jag att jag har fått öroninflammation också, it sucks! Gör ont i örat och har lock så hör knappt någonting :( men det går över innan jag gifter mig!

Men nu ska jag ägna mig åt Top Model :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!