måndag 12 november 2012

God morgon!

Idag var man allt uppe med tuppen, för idag börjar jag min nya aktivitet "Ung & Grym" :D Har blivit tillräckligt frisk för att ta mig ut idag, men igår var fan hemskt! Låg och sov hela dagen :(
Men vägrar ju att missa dom första dagarna, eftersom att det är då man lär känna alla så det hade ju blivit skitjobbigt att komma ett par dagar senare än alla andra. Plus att jag sett fram emot detta så vill inte missa det av den anledningen heller :D

Har sovit i 4-5 timmar ungefär, gick inte alls att somna igår! Plus att jag vaknade så fort jag hade somnat flera gånger :( Inte okej för fem öre! Var lite rädd att jag inte skulle komma upp idag, men det gjorde jag :D Tack och lov för det!

Sitter nu och kollar på Vakna! med the Voice. Det är väl okej, typ.. Hade dock hellre sett Morgongänget på TV ;D Dom är så mycket bättre ^^ Men nu måste jag nog ta och hoppa in i duschen, så att man blir klar i tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!