måndag 1 april 2013

Fitnessfighten dag 1

Herre gud, vilken omställning! Har vart jätte svårt att äta så mycket som jag ska.
Började med en skit äcklig, alltså verkligen jätte äcklig, frukost. Den gör jag inte om! 
Men efter det var det i alla fall iväg och träna pump med min käre far... Gick skitbra, men tog inte i lika mycket som jag brukar med tanke på att jag hade en timma kvar efter detta pass.

Efter att pumpen var slut så åkte jag ut till resten av trion som kör fitnessfighten, blev en stund på cyckel och gick igenom övningarna. Fanns ju inte ett enda löpband ledigt! Väldigt tråkigt!

Hann inte med någon lunch idag, känns skit! Och förmodligen är det därför jag har vart hungrig hela dagen. Men imorgon blir det bättre, har förberett min frukost och några mellanmål. Ska åka bil hela förmiddagen, så tar lunchen när jag kommer fram.

Imorgon har jag en något godare frukost också, gjorde en äppelpajsmoothie! Tjuvsmakade lite, och den var helt okej :) Hoppas det blir ännu bättre när den får ligga och dra sig :)

Nu blir det en lyxkvällsmat ala jordgubbssmoothie med lite äpple i och en film för att sen sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!