torsdag 8 november 2012

Blogg

Nu har man hjälpt sin käre far att skaffa en blogg också. En blogg som jag rekommenderar alla att läsa. Han ska genomgå en Gastrisk bypass. Så hans blogg kommer att handla om den sista tiden innan operationen, samt vägen till hans nya liv.

Är så glad för min käre far! Är även väldigt glad för att jag kommer att få ha kvar min pappa mycket längre :) Han är världens bästa pappa och han förtjänar verkligen det här :D

Hans blogg är: http://jonasnummertre.blogspot.se/
in och kolla in, och följ med på hans resa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!