torsdag 8 november 2012

Aktivt värre.

Var ett jävla tag sen jag skrev här sist, kanske skulle ta och börja igen.. Alltid skönt att skriva av sig lite, och få gnälla bäst fan man vill :D


Idag skulle jag iväg och göra "prov" i Engelska, en nivåbedömning för att jag ska kunna läsa Engelska på komvux eftersom att jag inte kan hitta några betyg från grundskolan atm. Det gick skitbra! :) Är tydligen skitbra på Engelska märkte jag, så det kommer ju gå alldeles utmärkt att plugga in den skiten!
Håller alla tummar och tår för att komma in på komvux nu, och få fixat ett slutbetyg. Känns som att allt skulle bli så mycket lättare då, och det skulle kännas mycket bättre för mig.
Om man ser framåt framför allt, hur ska jag kunna motivera en ung människa att gå i skolan om inte ens jag har gått klart gymnasiet liksom? Det fungerar inte riktigt!
Kommer jag in så börjar jag 7 januari, och kommer läsa fram tills 29 juni.

Annars händer det ingenting kul alls, mitt hjärta är iväg och jag är alldeles ensam hemma med Fjortis som är och gömmer sig någonstans. Hon har blivit helt galen :D Hon är super kelig och leker hela tiden, som en liten kattunge. Min underbara skatt <3

Nu får väl jag laga mat till mig själv, och städa undan lite här!

Puss i ljumsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!