torsdag 3 november 2011

Torsdag morgon

Uhu, nu är det torsdag igen! Tiden går verkligen fruktansvärt fort!

3 dagar: Jennifer fyller 21 <3
13 dagar: Älskade lillebror fyller 13 <3
15 dagar: Jag fyller 21 :D
15 dagar: Faster fyller år! <3

Och sen är det några fler, som jag inte håller koll på ^^

Känns hemskt att det redan är november :o Vart har tiden tagit vägen liksom? o.O Det är ju snart jul! Och nyår :o Men det är rätt gött också, för då går vi snart mot sommar :) I love it!


Ska snart göra mig i ordning för att åka till jobbet! Sen efter det skulle jag eventuellt träffa Jennifer en jätte snabbis, och sen ska jag åka till pappa :) Vi ska äta lite mat, fixa inför flytt, och handla lite :) Gött!
Kan säga att det sista behövs rejält :P
Hade velat träna idag, men det hinner jag ju inte :(

Men nu ska väl jag börja fixa mig kanske!

Puss på stjärten ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!