torsdag 3 november 2011

Jävla skitdag!

Den här dagen har ta mig fan vart helt åt helvette! När jag väl kommer till jobbet, och tycker att det går rätt så bra så skiter sig hela livet i princip!

Ser att jag har massa missade samtal från J, tänkte direkt att nej nu har Athena ätit upp min dator o.O I wish! J är skitledsen och berättar för mig att jag måste komma hem med en gång, vi har en timma på oss att packa ihop våra saker för vi ska ut ur lägenheten... Wtf liksom? Har verkligen gått skitbra och vi har inte hört något över huvud taget om att han vill ha ut oss, men ja.. Det var ju bara att gå och prata med chefen, så att jag fick åka hem och hjälpa till!
När jag kommer hit så efter en stund så får jag reda på att vi i alla fall har tills söndag på oss! phu! Inte för att det gör saken lätt, men lite lättare i alla fall... Så nu är det bara att hålla tummarna!

Sen ringde jag upp min chef! Han sa att jag kanske får komma tillbaka nästa gång det kommer nya, vi skulle kolla på det då... Sen när det blir har jag inte en jävla aning om!

Känns för jävla sämst idag! Har blivit av med både lägenhet och jobb! Tack som fan :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!