fredag 9 november 2012

Ung & Grym

Fick kallelse till min nya aktivitet idag, ung och grym. Låter jävla bra faktiskt! Dom berättade lite om det när jag var på möte för någon vecka sen, så ser verkligen fram emot detta :) Vad jag förstått det som är även att det är en daglig aktivitet, så det ska bli väldigt skönt också. Man blir så satans trött och omotiverad av att bara gå hemma och göra ingenting, det enda jag gör på dagarna är ju att städa :o Det är inte riktigt okej tycker jag!

Sitter konstant och kollar in min ansökan till komvux också, men där händer det ingenting. Står bara "under behandling", och det tycker jag inte om! Hatar det här med att gå och vänta och inte veta hur det blir..
Men dom på studievägledningen sa ju i alla fall att jag är högt prioriterad eftersom att jag inte har något slutbetyg, så jag hoppas på det bästa :)

Ska väl snart börja städa för ovanlighetens skull, så att det är fint här när Jenny kommer :) Ger mig en anledning att dunka förjävla bra musik ;)

Sitter konstant och lyssnar på Marilyn Manson, och drömmer mig tillbaka till Metaltown 2012. Att jobba där var det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, nästan. Stod i entrén och tafsade på folk som skulle in, fucking lovely! ;D Sen såg man en del bra band också :) Blir att jobba nästa år igen, oavsett vad!

Nej, städa var det ju jag skulle göra!

Pokonis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!