torsdag 8 november 2012

Test!

Måste ju testa det där med att skriva inlägg från mobilen! Verkar ju inte allt för svårt ;)
Ligger nu och myser med mitt hjärta <3 har knappt sett han på hela dagen, inte okej ^^ vi har precis kollat klart på twilight, ska försöka övertyga honom om att se den nya på bio med mig :) fast vi har ju sagt nu i ett halvår att vi ska gå på bio, så lär väl inte bli så mycket med det -.-
ska väl snart gå och lägga oss antar jag, är ju en ny dag imorgon med!

Imorgon kommer förmodligen min käraste vän hit, mysigt :) funderar på om man ska ta och baka något gott då, man får ju passa på när man har en "bra" anledning att fläska ;)

God natt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!