lördag 10 november 2012

Sjuk :(

Usch, har gått och blivit sjuk! Känns förjävligt kan jag tala om. Sjukt ont i halsen och näsan är igenkorkad. Woho!! Hoppas att mitt hjärta köper med lite medicin till mig när han kommer hem, annars blir jag ledsen. Hatar att vara sjuk, och det får absolut inte bli värre tills på måndag för då ska jag börja på Ung & Grym ju :(
Men kände på mig igår att jag skulle bli sjuk, hade ju sjukt ont i näsan! Usch och fy!

Från det ena till det andra, så är jag riktigt stolt över min kära far också! Han har redan lyckats gå ner 4kg och 3cm runt magen, på bara 5 dagar! Han är så jävla duktig :) Hoppas verkligen att allt går skit bra nu, så att pappa verkligen kan få ett nytt liv och kunna leva. Det förtjänar han verkligen :)
Hans blogg: http://jonasnummertre.blogspot.se/

Kolla in den, kommer nog bli väldigt intressant när han kommer igång ordentligt, och förstår allt man kan göra ;)

Men nu ska väl jag ta och göra lite thé (BLÄ!) och försöka må lite bättre!


Pokonis ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!