söndag 6 november 2011

Strul!

Gud vad allting ska vara komplicerat just nu!
Dags att packa ihop alla saker och lämna lägenheten idag! Dock kan vi inte åka upp till Eskilstuna förens imorgon.. Får se hur vi löser detta nu! ^^ Men allt går bara man vill ;)

Har haft en förjävla trevlig helg måste jag säga :) I fredags så festa vi till det lite och igår hade vi myskväll med chips och godis och sånt där ;D

Känns rätt skönt att vi ska åka upp till Eskilstuna faktiskt :) Trivs ju förjävla bra där ;D Min älskade lägenhet <3
Och alla mina saker :D Tjoho!
Grymt skönt att slippa åka tåg själv också ;D Mohaha :)

Jag är inte alls peppad på att börja packa! Usch.. Så jävlans tråkigt o.O Men måste ju, så att man inte gör det i sista sekund och glömmer hälften.. För Mr. A vill jag aldrig mer varken se eller prata med efter det här, så skulle ju vara lite surt om man glömmer något...

Blää, nu får jag väl sätta igång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!