onsdag 9 november 2011

Myyys!

Fy fan vad det är skönt att vara hemma igen :) Känns faktiskt helt underbart! Har inte insett hur mycket jag har saknat min lägenhet innan jag var tillbaka :P

Resan gick väl relativt bra, men kan säga att jag har aldrig vart så glad som när vi hade kommit hem och fick slänga av oss all jävla packning! Det var lovely kan jag säga!
Men mindre kul att upptäcka att internet inte funkar när man kommer hem o.O Då vart man lagom arg!


Igår så var det en rätt fartfylld dag... Det var en väldans snäll pojke som var snäll och körde omkring oss så att vi  fick handlat lite saker som vi behöver.. Tack som fan!
Jenny fick köpt en luftmadrass (hon vägrar dela säng med mig xD).. Sen fick vi köpt lite mobilt bredband och sånna saker..
Sen hade jag även mitt kära hjärta Ida här på kaffe en snabbis <3 Det var väldans trevligt ;D Har ju saknat henne massor!

Idag har det inte hänt alls mycket faktiskt.. Förutom att våran hund inte har vart den roligaste xD
När vi skulle gå och handla så smiter hon ut, så vi får kämpa med att försöka få in henne!
Sen när vi kommer tillbaka från affären så ser vi att hon har rivit ut en soppåse över heeela lägenheten!
Och som att inte det räckte, så vart dammsugarpåsen full innan jag ens kommit halvvägs.. Och dom var slut, så Karolin fick sätta sig och tömma skiten! Blä!

Nu står min kära fruga och lagar majskolvar till oss, ska bli förjävla gott faktiskt!

Puss på stjärten! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!