lördag 10 november 2012

Fufufufu!!!

Just nu känner jag att jag HATAR den jävel som kom på att man kan spela på datorn! Eller blizzard, för att dom är så jävla bra! Jag vill mysa, men min kära älskling sitter bara och spelar :(

Och min katt förstör min dator som vanligt -.- hon sätter sig rätt över tangentbordet så att hela datorn hänger sig :(

Usch vad jag är gnällig nu, men det har jag fan rätt till! Har vart en dag med väldigt tråkiga nyheter osv, och jag måste faktiskt få gnälla lite också! :p men på nåt vänster så kan jag inte med att skriva om allt för mycket, har så jävla mycket som jag vill få ur mig, Men kan inte skriva ut allt, även om jag vet att jag kommer må bättre av det ^^
Men vet ju hur mycket jag stör mig på folk som gnäller över allting på fb/dv osv, så är väl därför jag inte kan med kanske ^^

Men oj, min älskling har flyttat sig till samma rum som mig nu o.O ska väl passa på att försöka få lite uppmärksamhet :D

Pokonis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!