lördag 10 november 2012

Bring it on again

Sitter och kollar på Bring it on again. Bring it on filmerna är fan bland de bästa filmer jag sett! Kan se dom hur många gånger som helst, tröttnar aldrig!
Hinkar i mig thé också, det hjälper ju en del i alla fall! Men hoppas verkligen att mitt hjärta kommer hem snart med medicin till mig :( Hatar verkligen att vara sjuk! Känns som att hela kroppen är proppad med bomull..

Imorgon blir det att åka hem till min kära pappa och fira han på hans dag :) Ska bara göra klart presenten som jag har till han också :D Hoppas han gillar den! Bäst för han!

Nu ska jag väl återgå till mitt thé och försöka må bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!