måndag 21 februari 2011

3 dagar kvar!

Usch, börjar allt bli lite nervös! Tror inte riktigt att jag förstår än att jag ska åka utomlands x) Utan föräldrar och allt ;o Gosh!
Har inte ens börjat packa eller någonting ;p Inte ens skriva listan på vad jag ska ha med mig ^^ Men det får jag ta och göra strax tror jag :) Så att man inte glömmer nåt!

Jag vet att jag har var skitkass på att uppdatera här, men känns så jävla kasst att bara skriva om mina dagar.. Liksom hur kul är det ? Inte ens jag skulle vilja läsa om 10 år att jag satt och spela en hel dag utan paus eller nåt x)
Vet ju att det är en del som läser min blogg, det ser jag faktiskt! :P Så ni som faktiskt gör det kan väl komma med förslag?
Jag har faktiskt, helt ärligt, världens sämsta fantasi! Skit tråkigt, jobbigt och allt vad det heter!

Men ja, får väl ta tag i den där jävla listan då kanske! :P

På återseende :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

◊ Jag vill inte ha några onödiga kommentarer som "Fin blogg, besök min" osv. Kommentera inlägget du läst eller låt bli.

◊ Svarar jag på en kommentar så gör jag det i min blogg, på samma ställe som du har kommenterat.

◊ Gör du reklam för en blogg/tävling så tas kommentaren bort med en gång!